  • Data: 2006-04-11 10:52:44
    Temat: Re: koncertowy sasiad
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/11/2006 12:46 PM, HENRICH wrote:

    > Mój znajomy wyleczył takiego sąsiada muzą typu disco polo.Przymocował do
    > sufitu kolumny głosnikowe memebramami do sufitu.Wcale głośno nie przygrywał
    > tylko ze non stop za dnia jak wychodził do pracy trzy dni wystarczyły sąsiad
    > wymiękł.

    Ja swego czasu miałem taką koncertową sąsiadkę tylko innego typu. Otóż w
    sezonie letnim jako, że jest ciepło każdy śpi przy uchylonym bądź
    otwartym wręcz oknie. Sąsiadka owa codziennie punkt 6 rano wystawiała
    sobie na parapet radyjko tranzystorowe (takie małe jak na bazarach
    sprzedają), głośnikiem do zewnątrz i ile fabryka dała jazda z radiem
    maryja. Małe bo małe ale wystarczyło, żeby mnie codziennie budzić. Po
    kilku dniach nie wytrzymałem, poczekałem aż domownicy opuszczą lokum,
    dostawiłem 4 kolumny szczelnie do ściany, zapętliłem płytkę z technem i
    na pół dnia wychodziłem z domu. 3 dni terapii i do tej pory mam spokój :>

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor