    From: "andie" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik przyslal decyzje o umorzeniu postepowania
    Date: Wed, 19 Apr 2006 18:52:12 +0200

    Użytkownik "akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał:

    > wczoraj otrzymalem od komornika decyzje o tym ze umorzyl
    > postepowanie wobec mojego wierzyciela. dokleili karte do wyroku ze
    > postepowanie umorzone pieczeciami podbili i dali decyzje. jaki jest
    > tok postepowania zeby wznowic odzyskiwanie dlugu przez komornika?
    > czy nalezy zlozyc wniosek jeszcze raz i jeszcze raz zaplacic? czy
    > wyrok zalaczyc ten sam do ktorego jest doklejone umorzenie czy
    > postarac sie o nowy wyrok? cz moze trzeba od nowa sprawe zakladac?

    Możesz złożyć kolejny wniosek egzekucyjny, załączając tytuł
    wykonawczy, który Ci zwrócił. Pytanie tylko, czy znasz inne źródła, z
    kórych komornik będzie mógł wykonac egzekucję, bo jeżeli nie, to z
    pewnością niebawem umorzy poraz kolejny, a dodatkowo może zarządać
    zaliczek na dojazdy, czy zapytania do odpowiedznich instytucji, co
    narazi Cię na koszty.

    pozdrawiam
    andie