  • Data: 2006-04-19 15:24:26
    Temat: komornik przyslal decyzje o umorzeniu postepowania
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    wczoraj otrzymalem od komornika decyzje o tym ze umorzyl postepowanie
    wobec mojego wierzyciela. dokleili karte do wyroku ze postepowanie
    umorzone pieczeciami podbili i dali decyzje. jaki jest tok postepowania
    zeby wznowic odzyskiwanie dlugu przez komornika? czy nalezy zlozyc
    wniosek jeszcze raz i jeszcze raz zaplacic? czy wyrok zalaczyc ten sam
    do ktorego jest doklejone umorzenie czy postarac sie o nowy wyrok? cz
    moze trzeba od nowa sprawe zakladac?

    jeszcze jedno czy takiego dluznika co mnie olewa moge podac do
    prokuratury jako wyludzenie? czy toma sens i z czym sie lioczyc przy
    takim dzialaniu?

    pozdrawiam
    i z gory dziekuje za pomoc

    akanid