  • Data: 2005-08-10 21:35:33
    Temat: Re: komornik a mieszkanie wlasnosciowe spoldzielcze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Xena wrote:

    > Nie ma. Wszystko zalezy od stopnia desperacji wierzyciela i jego żądań.
    > Znaczy jest kwota poniżżej której sad nie zasądzi w dowolnym postępowaniu.
    > Nie pamiętam na jakim jest poziomie, ale kilkuset PLN. Kiedyś było dwieście,
    > bo pamiętam wysyłane z gazety monity o zapłatę za ogłoszenie, że poniżej 200
    > nie dało się oddac sprawy do sądu. Ale to było prawie 10 lat temu.

    To jest ustawowe, czy zwyczajowe? I czy ktoś wie, ile wynosi obecnie ten
    limit (jeśli w ogóle)?

    Telekomuna wisi mi jakieś 5 stów za 'automagicznie' uznaną reklamację z
    żądaniem odszkodowania za bezprawne wyłączenie i ciekaw jestem :)

    > Dokładnie. Ale jesli dłużnik ma zapłacić 500 zł i ma realna wizje tego, że
    > komornik zlicytuje mu mieszkanie, to zrobi wszystko, żeby do tego nie
    > doszło. Wbrew pozorom zdarzają się ludzcy komornicy i komorki zaproponuje mu
    > (dłużnikowi) napisanie prośby, że bedzie spłacał np po 100 zł miesięcznie i
    > żeby mu nie licytowac, bo przedmiot licytacji znacznie przewyższa wartością
    > dług.

    Ech, gdyby takm i się udało zająć i zlicytować dla tych 5 stów siedzibę
    TPSA ;->

    Marzenia ;)

    OK, TPSA nie mieści się w lokatorskim mieszkaniu, więc nieco nie na
    temat, ale wizja piękna ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)