  • Data: 2005-08-10 22:06:08
    Temat: Re: komornik a mieszkanie wlasnosciowe spoldzielcze
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dddru8$1ua$1@opal.futuro.pl,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > To jest ustawowe, czy zwyczajowe? I czy ktoś wie, ile wynosi obecnie
    > ten limit (jeśli w ogóle)?

    Nie mam pojęcia, ani czy ustawowe, ani czy zwyczajowe. Ale jak pójdziesz do
    sądu złożyć pozew, że firma XXX jest winna Ci 15 zł na podstawie faktury,
    podpisanej, nie zapłaconej, to raczej sprawa zostanie odrzucona albo w ogóle
    nie przyjęta. Jesli bardzo Ci zalezy mogę spróbowac przy okazji zapytac
    znajomego radcę prawnego, może coś będzie wiedział na ten temat.

    > Telekomuna wisi mi jakieś 5 stów za 'automagicznie' uznaną reklamację
    > z żądaniem odszkodowania za bezprawne wyłączenie i ciekaw jestem :)

    marzyciel, niepoprawny do tego ;-)

    > Ech, gdyby takm i się udało zająć i zlicytować dla tych 5 stów
    > siedzibę TPSA ;->

    TPSA, jakbys miał wyrok w ręce, zapłaciłaby Ci szybciutko. A nam podniosła
    cenę impulsu ;-)

    > Marzenia ;)
    >
    > OK, TPSA nie mieści się w lokatorskim mieszkaniu, więc nieco nie na
    > temat, ale wizja piękna ;)

    Egzekucja z nieruchomości dotyczy wszelkich nieruchomości, TPSA ich trochę
    ma, więc teoretycznie masz szanse ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Żenić się jedynie ze względu na piękno, to tyle, co kupować ziemię ze
    względu na róże.