  • Data: 2005-08-10 23:14:31
    Temat: Re: komornik a mieszkanie wlasnosciowe spoldzielcze
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dddu13$oca$1@news.onet.pl,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Na grupie prawnej takie farmazony? ;) Oczywiście że nic nie stoi na
    > przeszkodzie, aby się sądzić choćby o 5zł. Możesz zapytać radcę
    > prawnego ;)

    Przecież napisałam, że nie mam pojęcia, czy to ustawowo czy zwyczajowo i czy
    jest jakiś limit. Odniosłam sie do egzekucji z nieruchomości, o której mam
    jakies (nie takie całkiem małe) pojęcie.
    Swój wywód oparłam na tym, co mówił radca gazety, o której pisałam wczesnie.
    Może kilka lat temu przepis w tej kwestii był inny? Pamiętam jak dzis, że
    mieliśmy notorycznie problemy z pewną wróżką, która się ogłaszała na różne
    sposoby i zawsze było to poniżej 200 zł i bimbała sobie z gazety nie płacąc
    jej i wiedząc, że gazeta jest bezsilna.
    Poza tym zostawiłam sobie furtkę - widziałes słowo "raczej"? ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Zdrowy rozsądek może zastąpić prawie każdy stopień wykształcenia,
    lecz żadne wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.