  • Data: 2006-05-29 18:17:46
    Temat: Re: kolekcja proj. graficznych
    Od: <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:e5ev2q$opt$1@news.onet.pl...
    > Tak ale ja nie pytam o strone biznesowa przedsiewziecia, to mam
    > opracowane. To ze cos jest za darmo to ni znaczy ze gdzie indziej sie za
    > to nie placi :) itd. Druga sprawa logosy to jedno - a co z kreacjami,
    > filmami, grafikami itd... to jest moje pytanie! :)

    Filmy, billboardy, plakaty i inne reklamy to bez problemu gromadze sobie z
    sieci za free. Jestes pewien, ze ktos bedzie chcial za to placic?
    O ile udostepniasz tylko materialy reklamowe, to raczej pytania sie tworcow
    o zgode nie trzeba.
    A oplate nie za nie, ale za obciazenie serwera bys wowczas pobieral.
    Moze znajdz serwis tego typu i poczytaj na jakiej zasadzie dzialaja (czy
    maja zgode czy cos). Na poczatek to moze adforum.com...

    Pozdrawiam,
    Talthen