  • Data: 2015-04-10 19:26:12
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Apr 2015, J.F. wrote:

    > Dnia Fri, 10 Apr 2015 04:03:49 T...@s...in.the.world
    > napisał(a):
    >
    >>> http://wiadomosci.wp.pl/kat,36474,title,Odchodzacy-f
    unkcjonariusz-ujawnia-jak-naprawde-wyglada-praca-w-p
    olicji,wid,17410338,wiadomosc.html

    > No ale z drugiej strony ... jak policja ma znalezc skradziony rower,
    > jesli nie bedzie rowerzystow zatrzymywala i numerow sprawdzala ? :-)

    Sprawdzając czy ktoś wiezie rowery w bagażniku. Samochodowym.
    Jeśli złodziej nie jest "specjalistą", lecz "statystycznie" załapał
    się na rower w piwnicy, to nie ma jak go zamocować na dachu i wiezie
    luzem.
    FYI: przypominam, że mi się taka akcja zdarzyła, ale policja zaczęła
    właśnie od informacji. I m.in. dlatego *nie* było flejma :>

    pzdr, Gotfryd