  • Data: 2018-04-20 16:25:41
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-04-18 o 02:34, Marcin Debowski pisze:

    > No nie stała na czerwonym co juz było gdzieindziej dyskutowane.
    > Dodatkowo początek filmu pokazuje policjanta wchodzacego daleko z lewej na
    > środek skrzyżowania. Mozna by sie nawet zastanawiac czy czasami nie
    > wlazła jak Bóg przykazał na "zielonym".

    Uważam, że jeślin część jezdni jest wydzielona z ruchu pojazdów (tutaj
    słupkami i pojazdem serwisowym), to pieszy na jednię wchodzi dopiero w
    chwili, gdy opuszcza tę wydzieloną część. A nie w chwili, gdy przekracza
    krawężnik.

    > Nb. Jak to jest z tymi znakami kontrolującego ruchem? Pieszy ma
    > obowiązek wiedziec, że policjant odwrócony tyłem na środku skrzyżowania
    > oznacza zakaz wejśćia na przejście 20m bliżej?

    Uczą tego obecnie w podstawówce - chyba koło 2~3 klasy i dlatego dziecko
    w wieku 10 lat może już prowadzić młodszych po drogach.

    > Skrajny pas prawy przejezdny, dwa skrajne lewe tez. Po środku babka z
    > dzieckiem w wózku bez widoku na kierującego ruchem, i jeszcze jakaś inna
    > nie tak znowu młoda osoba. Myśle, że powinno sie przepuscić bo to tez
    > zwyczajnie stwarza zagrożenie dla ruchu.

    Zobacz w 10 sekundzie. Tam skośnie są słupki. Moim zdaniem wyłączono
    prawą część jezdni. Jeśli nie, to policjant w ogóle nie powinien
    kierować ruchem, albo zgodnie z zarządzeniem powinno ich być tylu, by
    panowali nad skrzyżowaniem. Natomiast nadal ten pas z pojazdem
    serwisowym traktował bym za wyłączony z ruchu. Co więcej, to samochód
    serwisowy przegradza całe pasy i zastanawiam się, czy przejście w tym
    miejscu jest dozwolone, przez przejście przejść się nie daje. Tyle, że w
    takim wypadku kierowca nagrywający ma o tyle rację, ze skoro widzi
    włążących pod koła, to trudno ich rozjechać.

    > No chyba, że ten policjant z tej lewej to szedł właśnie od pasów, gdzie
    > wcześniej umożliwiał pieszym przejście a ta baba wlazła tu nie czekając.
    > Wtedy mogę zrozumiec że się podku.. w tym na kierowce, że ją przepuścił :)

    Nie wiem. Jest wycinek filmu.