    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Fri, 1 Jul 2005 20:31:42 +0200
    <d9ufe0$l9a$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9ugdv$s5i$1@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <da0cfk$hpd$1@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <da0lfa$jsj$1@inews.gazeta.pl> <da0np4$77b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <da0nme$1ka$1@inews.gazeta.pl> <da0ok2$drl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <yZbxe.34$gD5.9@trndny06> <da3jrp$4di$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M5dxe.7$Cm6.1@trndny02> <da3rmp$n89$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <vGexe.23$Hw5.19@trndny09> <da3vjl$g3g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Wrfxe.123$gD5.71@trndny06>

    Uzytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:Wrfxe.123$gD5.71@trndny06...

    > Sugerujesz ze istnieje ryzyko pogryzienia psa przez kazde dziecko?

    Sugeruje, ze rodzice powinni sie zatroszczyc o bezpieczenstwo dziecka. Jako
    matka i wlascicielka psa w jednym:-))

    > Granatow tez nie wolno pozostawic na placu zabaw, mimo ze matki opiekuja
    > sie bachorami.

    Ale bachorom nie wolno wchodzic na poligon:-) A tu nie mowimy o sytuacji
    kiedy pies biega luzem po cudzym terenie, a jest odgrodzony na posesji
    swojego wlasciciela. Z drugiej strony pokaz mi matke, ktora pozwoli dziecku
    bawic sie granatem bo dziecko jest na placu zabaw, wiec jest w swoim
    prawie:-)

    > Siatka nie jest zabezpieczeniem przed psem.

    Sugerujesz ogrodzenie pod pradem?:-)) Drut kolczasty? :-)) A jak dziecko sie
    poparzy? skaleczy? Mur? A jak mu cegla spadnie na glowe? Odprysk muru
    wpadnie do oka?

    > Nie caly swiat, tylko zwierzyna ktora ma dluga historie pogryzien dzieci.

    Dzieci jak wiadomo, sa podstawowym skladnikiem diety owej zwierzyny.

    >To nie kara a obowiazek wlasciciela wobec osob trzecich.

    Alez on go dopelnil. To, ze czyims zdaniem w sposob niewystarczajacy to
    troszke za malo aby faceta posadzic w Alcatraz. Nie licza sie subiektywne
    odczucia, tylko obiektywny fakt.

    > Zreszta znikomych kosztow.

    A tego nie wiemy:-)

    > Kiedy jest sie pacanem ja ty to pewnie powinny byc nagrody za wypchniecie
    > z okna.

    Ja ty? Pomijajac brak przecinka dziekuje, ze przyrownujesz mnie do siebie.
    Naprawde czuje sie hmm poruszona:-)) Ale badz spokojna. Jestem zwolenniczka
    zycia - kazdego, wiec bez wzgledu na to co tu wypisujesz nie bede Cie
    wypychac z okna:-))

    > Co nie zmienia faktu ze 1:100 moze wymknac sie spod uwagi. A to musi
    > przewidziec wlasciciel psa a nie potencjalna ofiara.

    I przewidzial - pies jest za plotem i nie biega luzem. Pare lat temu byla
    glosna sprawa kiedy pies zagryzl dzieciaka robiacego sobie skrot przez
    posejse sasiada. Ani wlasciciel psa kary nie poniosl, ani psa nie uspiono bo
    pies znajdowal sie na ogrodzonym terenie. O ile dobrze pamietam, psa
    wlasciciele oddali komus z dalszej rodziny, zeby rodziców zmarlego dziecka
    dodatkowo nie dreczyc. To wszystko.

    > Od kiedy sprawiaja sobie rzecz niebezpieczna dla innaych osob.

    Wracamy do moich os. I do okien w wiezowcach.

    >Musi przewidziec tez szczucie psa.

    Jak jest podstawa prawna obowiazku posiadania licencji jasnowidza przez
    wlascicieli psów?

    HaNkA