    From: "Ryba" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kodeks drogowy, odszkodowanie, wspolwina - pytanie
    Date: Tue, 18 Dec 2007 20:31:57 +0100

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:071218.104414.psp.144@int.dyndns.org.invalid...

    > <q>
    > Kotowski Wojciech
    > komentarz
    > ABC 2002
    > Komentarz do art. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
    > drogowym
    > (Dz.U.97.98.602), [w:] W. Kotowski, Ustawa Prawo o ruchu drogowym.
    > Komentarz
    > praktyczny, Dom Wydawniczy ABC, 2002.
    >
    > "W drugiej kolejności, a więc wówczas gdy nie ma podmiotu uprawnionego do
    > wydawania poleceń, należy podporządkować się sygnalizacji świetlnej,
    > której
> [...]

    Witam serdecznie

    przepraszam, że pytam, ale podaj (obowiązującą) podstawę prawną, która
    pozwala na wyciągnięcie wniosku, który powyżej zacytowałeś.

    Zdróweczko wszem i wobec
    Ryba

    PS.
    Zapytaj twórców tych tych testów. Ja tych testów nie pisałem a więc trudno
    mi się ustosunkować do intencji ich autorów.