  • Data: 2007-12-19 10:32:29
    Temat: Re: kodeks drogowy, odszkodowanie, wspolwina - pytanie
    Od: "Koju" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bo np. ktos umyslnie jadac przez skrzyzowanie 55km/h na ograniczeniu
    50 bylby winny spowodowania kolizji z kims, kto nie zauwazyl
    czerwonego swiatla ;)

    Powiem szczerze, że chyba jest to wbrew pozorom rozsadniejsze niż to. W
    sensie ze jak obie strony robią coś "źle" to obie ponoszą konsekwencje. W
    sytuacji o ktorej pisałem - konsekwencje ponosi tylko jedna strona (no i w
    moim mniemaniu o mniejszej winie). Po prostu pod coś takiego można podłączyć
    w tym momencie to, że jak ktoś będzie jechał pod prąd a ty skręcajac w prawo
    zderzysz się z nim czołowo, to też będzie to jego wina - uderzyłeś w
    samochód przed tobą (co z tego ze od przodu), nie zachowałeś bezpiecznej
    odległości od pojazdu przed Tobai takie tam:) Wiem ze to absurd, ale jestem
    zły:)