eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil › Re: klient nie zaplacil
  • Data: 2009-05-11 19:15:28
    Temat: Re: klient nie zaplacil
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pojechać do gościa i po męsku porozmawiać. W rozmowie wyczujesz, czy
    faktycznie coś mu faktycznie zepsuto i poniósł straty, czy rznie głupa, żeby
    nie zapłacić.
    Jacek
    PS
    Na drugą wizytę zabrać co bardziej wypasionych pracowników ;-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1