eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil › Re: klient nie zaplacil
  • Data: 2009-05-14 07:32:25
    Temat: Re: klient nie zaplacil
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek Dyjor pisze:

    > 2. Jeśli są jakieś problemy mogące utrudnić wykonanie pracy to spisanie
    > notatki. sciany krzywe itd... montaż na odpowiedzialność
    > zleceniodawcy (podpis)

    Tutaj na przyszłość dołożyłbym dokumentację fotograficzną. Utrwali to
    stan miejsca pracy przed rozpoczęciem prac, w trakcie i po. Żadne
    notatki tego nie przebiją choć również będą pomocne.

    Niestety kombinacje zdarzają się z obu stron (inwestor/wykonawca), więc
    nic dziwnego, że pojawiaja się takie konflikty.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040
    +48 791 969 040



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1