    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klastry wiejskie
    Date: Thu, 2 Jun 2005 19:52:00 +0200

    Użytkownik "Tenar" <t...@k...org> napisał w wiadomości
    news:0b1e.00000abe.429efed8@newsgate.onet.pl...

    > Kontrahentem nie bedzie grupa, tylko uczestnicy przedsiewziecia.
    > Konsultowalismy to z przedsiebiorcami i biznesmenami.
    > Nie widza problemu.

    No to powiedz, czemu nie chcesz spiszać pomiędzy tymi uczestnikami
    umowy?

    > Umowe na co?
    > W klastrze moze powstawac wiele bardzo roznych przedsiewziec.

    Umowę na coś tam konkretnego. ja wiem, ze tych przedsięwzięc może być
    wiele, ale to nie oznacza, że wzór umowy musi je wszystkie obejmowac. Ja
    rozwiazywałem postawiony przez Ciebie problem konieczności sporzadzania
    umowy przy każdej dostawie. Choć moim zdaniem ejst to zbyteczne.

> [...]
    naszej
    > idei. Takze wsrod poslow.
    > Dzisiaj odbylo sie ostatnie posiedzenie podkomisji specjalnej do tej
    inicjatywy.
    > Przyjeto poprawki po ktorych ustawa wroci do polczonych komisji
    rolnictwa i
    > gosapodarki. Ustawa jest na liscie - do rozpatrzenia jeszcze w tej
    kadencji.
    > Jesli przejdzie przez komisje, to jestem pewien, ze zostanie
    uchwalona.
    > I pewnie bedzie to pierwsza ustawa w Polsce uchwalona przy tak

    Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Życzę powodzenia.