    From: "blur" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kiedy policjant ma prawo strzelić?
    Date: Thu, 30 Nov 2006 22:20:19 +0100

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:n0r344-uc7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ciekawe jestem, jak ty kierujesz pojazdami, panie idealny...

    nigdy po alkoholu

    > Podobnie, jak dupek używający ostrej amunicji w zamieszkanej okolicy.

    ktoś musi, a samochód waży więcej niż kula i może wiele więcej szkody zrobić

    > Czyli co - tobie zabrali i nadal śmigasz? ;->

    jest sobie taki gość w okolicy, prawie każdemu już coś uszkodził, to płot to
    zaparkowany samochód,
    śmiga na gazie non stop, ostatnio nie był w stanie wyminąć się z kumplem na szerokiej
    drodze, prawko już dawno zabrali, policja go zatrzymuje to klęka płacze że ma 8ro
    dzieci i na tym się kończy, na następny dzień znów po całej drodze, czekamy aż kogoś
    zabije to tylko kwestia czasu