  • Data: 2006-11-27 11:07:27
    Temat: Re: kiedy policjant ma prawo strzelić?
    Od: "Kuba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A Kukuku" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1164622946.991657.305520@l12g2000cwl.googlegrou
    ps.com...
    kiedy policjant ma prawo strzelić do człowieka? co musi zrobić
    najpierw? jakie
    są ograniczenia?
    akukuku

    a) Art. 17 ust. 1, 2, 3 Ustawy o Policji z dnia 6 kwietnia 1990 r., a także
    b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2005 r. w sprawie
    szczegółowych warunków i sposobu postępowania przy użyciu broni palnej przez
    policjantów oraz zasad użycia broni palnej przez oddziały i pododdziały
    zwarte Policji.

    Nie wkleiłem żywcem fragmentów, bo trochę tego dużo ;) jeśli chcesz to mogę
    Ci podesłać w/w akty prawne na maila.

    Pozdrawiam,
    Kuba