  • Data: 2008-10-22 16:42:30
    Temat: Re: kara pieniężna za niestawienie się jako świadek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    bbl pisze:

    > Tak, co miałem zrezygnować z wakacji?

    Zrezygnować, przesunąć albo przynajmniej uzgodnić wyjazd z sądem. Czasu
    było na pewno dość - ja np. dostałem wezwanie z 3-miesięcznym wyprzedzeniem.

    A tak za olewanie sądowych wezwań - zapłacisz. I ciesz się, że tak mało.
    I że sąd nie uznał za stosowne doprowadzić świadka przymusowo.

    > bo jakiś palant podał mnie jako
    > świadek bez mojej zgody?.

    ROTFL

    Ty tak na trzeźwo?