    Date: Wed, 05 Jun 2013 09:15:37 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ...jeszcze o "niedziałaniu prawa wstecz"

    On 05.06.2013 08:57, Liwiusz wrote:

    > Kto wypełnił, to mało ważne. Ważne jest, pod czym się petent podpisał.

    > Przepis brzmi tak:
    >
    > Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa, jeżeli ten,
    > kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że nie jest już
    > wzbogacony, *chyba że wyzbywając się korzyści lub zużywając ją powinien
    > był liczyć się z obowiązkiem zwrotu.*

    No i ja to zawsze rozumiałem tak, że jak mi na koncie się pojawiło
    dodatkowe 1000zł, tak że się nie zorientowałem że to mi się nie należy,
    to jeżeli wydam te 1000zł (np. na lekarza), to nie muszę oddać tego 1000
    kiedy ktoś się zorientował, bo wydałem.

    Jak wspomniałem (nie chce mi się uruchamiać googlownicy) tłumaczono mi
    około roku temu że to nie tak działa.

    p. m.