  • Data: 2008-06-18 09:26:12
    Temat: Re: jazda na światłach na rowerze
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > O.
    > To jest pytanie na temat tej grupy (może przynajmniej nas dzięki
    > temu nie splonkują :>)

    ale cała ta długa dyskusja właśnie od tego pytania się zaczeła:O)
    a cała reszta to tylko wariacje na temat słuszności/niesłuszności przepisu,
    czyli czy prawo jest dobre czy złe:O)

    > Jak chodzi o moje zdanie to objaśniam: mi nie zależy, żebym miał
    > obowiązek, bo w warunkach w których uznaję że są potrzebne to
    > je zakładam (na szprychach też mam).

    ja też zakładam to co uznaję, i nie lubię jak głupi przepis uznaje że jest
    mi potrzebne coś co jest sprzeczne z faktami, zdrową logiką i prawami
    fizyki:O(
    tak jak obowiązek zapinania psuf, siodełka dla dzieci, światła w dzień i tym
    podobne bzdety, a teraz jeszcze próbują wprowadzic obowiązek noszenia kaskuf
    przez rowerki:O(
    po prostu kolejna ustawa na zamówienie przez jakiegoś SBeka który ukradł ze
    skarbu państwa jakąś fabrykę kaskuf i udaje kapitalistę:O(