  • Data: 2008-06-20 12:04:28
    Temat: Re: jazda na światłach na rowerze
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie, że nie działa na Ciebie tłuczenie po raz nty

    to przestań tłuc, myślałem ze stać ciebie na jakąkolwiek dyskusję:O(

    >iż nawet mała moc wydawana
    > z małej powierzchni na tle nawet dużej mocy ale wydawanej z dużej
    > powierzchni
    > jest doskonale widoczna, o ile *proporcja* mocy[1] oddawanej z powierzchni
    > (i to bez względu na to, czy mocy promieniowanej czy odbitej) jest na
    > korzyść tej małej powierzchni.

    to powiedz mi jakie ma znaczenie powierzchnia źródła światła na jego
    widoczność?
    podaj jakiś wzór , czy podstawy fizyki?

    p.s. jak byś nie wiedział to powierzchnia słońca ma ogromną powierzchnię, a
    nie istnieje na ziemi żadne źródło światła (nawet miniaturowe) mogące je
    przyćmić, wiec przestań tłuc jakieś wyssane z palca teorię, a odnieś się do
    moich wyliczeń jeśli już, albo zaprezentuj swoje.