  • Data: 2008-06-20 11:55:39
    Temat: Re: jazda na światłach na rowerze
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > On Wed, 18 Jun 2008, gargamel wrote:
    > [...komuś...]

    > [...]
    >
    > ROTFL, halogen 80% sprawnosci! :D

    skoro sie nie zgadzasz to powiedz jaką sprawnosć ma halogen a jaką LED, to
    podyskutujemy i sprawdzimy jaki będzie to miało wpływ na obliczenia

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBar%C3%B3wka
    > (tabelka: "skutecznosć świetlna").

    w tej tabelce jakoś nie widzę LEDa, a na dodatek nie podają tam
    sprawności:O(

    p.s. podając wartości sprawności napisałem "jakieś" bo są to domyślne
    wartości, jak ktoś zna jakieś konkretne to nich poda, bo jak zaświecę sobie
    na ścianę lampką halogenową i lampką LED (tej samej mocy) to żadnej różnicy
    w jasności świecenia nie widzę :O)