eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojakie koszta dla pracodawcy? › Re: jakie koszta dla pracodawcy?
  • Data: 2007-12-03 22:40:36
    Temat: Re: jakie koszta dla pracodawcy?
    Od: "Bulit" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    -- >
    > Realne koszta sa podane wlasnie w kalkulatorze. Wszystkie koszty
    > pracodawcy (brutto brutto) mozna oczywiscie uznac za koszty uzyskania
    > przychodu pracodawcy. Nie bardzo rozumiem co kolega ma "doplacic"?
    >

    Cóż...warszawskie realia dużych firm (mam nadzieje, ze mniejszosci) -
    podstawa pełny etat (najniższa krajowa) + reszta do łapy była przez parę
    lat. Teraz zmiana. Nie dość, że najniższa na papierze to jeszcze jeśli chce
    mieć cały etat to każą mu dopłacać (tzn odejmuja z jego pensji) 300 zł.
    Uważam, że to za dużo to dwa..a raz...nielegalne tak czy siak.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1