  • Data: 2010-12-29 00:28:46
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/28/2010 6:11 PM, 'Krzysztof' wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > W jakim sensie się nabiega?
    > Kasa jest na razie ich wspólna, więc jakim cudem policja mogłaby
    > posądzać kogoś (tu żonę) o kradzież swoich pieniędzy?

    a czemu musi być wspólna?
    Albo nie może to być pozyczona kamera, która stała na półce, a teraz
    zniknęła.
    Skonczy sie na niczym pewnie, ale wrobić człowieka można w bardzo łatwy
    sposób.

    "Halo, policja. Za chwilę, pod dyskotekę podjecie samochód wypakowany
    narkotykami. Czarne BMW". Tylko znajdz teraz gościa co z tobą tym BMW
    jechał i ci parę torebek wrzucił pod siedzenie.
    Metod jest olbrzymia ilość jak tkoś chce być złośliwy.

    Ja np. przerabiałem wersję życzliwej sąsiadki, która napisała do US, że
    wróciłem z zagranicy i kupiłem sobie mieszkanie.
    Wiesz ile mnie to roboty kosztowało, zeby to odkręcić?