  • Data: 2014-05-25 20:42:14
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2014 06:47, fifak pisze:

    > po pierwsze 90% ludzi na świecie wierzy w jakiegoś boga więc jesteś w

    Primo: nieprawda.
    Secundo: "jedz gówno - miliardy much nie mogą się mylić"
    Tertio: ci co wierzą w przeważającej większości wierzą w to co wierzą
    tylko dlatego, że ich od dziecka zindoktrynowano.

    [ciach]

    > jeżeli jesteś ateistą to siedź cicho bo nikt ci krzywdy nie robi i "módl
    > się" do swoich ścian żeby moja religia utrzymała się bo jak nie to
    > przyjdzie inna z pewnością nie tak tolerancyjna

    Ateiści siedzieli cicho zbyt długo. Fakt, że jeszcze nie tak dawno temu
    twoja religia "miłości i tolerancji" kwitowała każdy głos ateisty stosem
    poprzedzonym torturami...