  • Data: 2014-05-25 20:45:50
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2014 14:12, wowa pisze:

    > Wedle tej instrukcji http://www.apostazja.info/index.php/procedura-60
    > jest to całkiem proste.

    Teoretycznie tak.

    W praktyce mafia stosuje szykany. Np. odmawia przyjęcia pisma bo "musi
    się zapoznać przez kilka tygodni" (to lokalny proboszcz). Inny domaga
    się świadków, konkretnie rodziców chrzestnych (nawet jeśli np. nie
    żyją). Proboszcz w parafii gdzie jest moja "teczka" zaczął wymachiwać mi
    banknotem 50zł ze słowami, że on tyle może, ale wykreślać nie ma prawa
    (uświadomiłem mu, że wykreślenie to po prostu stosowna adnotacja i po
    wielu naradach łaskawie przyjął pismo - pytanie teraz, czy dotrzyma
    słowa i adnotację uczynił).