  • Data: 2011-01-06 19:55:37
    Temat: Re: jak usunąć temat z grupy dyskusyjnej?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łuki Łuki" <k...@g...com>

    Kilka lat temu napisałem temat na tej grupie dyskusyjnej
    ( pl.soc.prawo ), który chciał bym teraz usunąć.
    Dysponuję dostępem do maila, z którego napisałem ten temat.

    Nie wiem do końca jak funkcjonują grupy dyskusyjne (na ilu serwerach
    to jest zapisywane itp.),
    stąd moje pytanie.
    --
    Nie usuniesz tego, co zostało już trwale zarchiwizowane. Artykuły leżą na
    serwerach tylko przez pewien czas i wtedy można je próbować usuwać. Potem