  • Data: 2003-11-20 06:28:55
    Temat: Re: jak sie powolac
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RW" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bpgmd2$89j$3@shodan.interia.pl

    > Chyba mlody jestes. Przejdz sie do Sadu Pracy, siadz na korytarzu i
    > pogadaj z ludzmi. Znam przypadek gdzie ZUS nienaleznie wyplacal
    > emeryture, znam przypadek gdzie przysylal ja w niewlasciwej wysokosci.
    > I wiele innych przypadkow.

    Wiek tu nie ma nic do rzeczy, ale dziękuję. Nadal
    będę twierdził (bzdury?) iż nie wyobrażam sobie
    aby np. 40'sto latek nagle, "z partyzanta" otrzymuje
    z ZUS'u decyzję o przyznaniu mu emerytury, a on
    "biedak" nie składał o to wniosku i mimo to pobiera
    tę emeryturę gdyż jak sądzi - skoro dają to mu się
    należy. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wszyscy myślą o sobie, a tylko ja myślę o mnie.