  • Data: 2007-10-01 09:40:37
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Sep 2007 20:52:04 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Rozumując w taki sposób: jeśli widzę niezamknięty samochód to mogę wsiąść
    > i pojechać? Bo przecież właściciel powinien był go zamknąć i pilnować?

    Złe porównanie - bo ja Twoim lasem nigdzie nie pojadę. A wsiąść do czyjegoś
    samochodu jak jest otwarty to zawsze możesz ;-)

    > No więc nie, ogrodzenie jakiegoś terenu nie jest wymagane dla objęcia go
    > ochroną wynikającą z prawa własności. Lepiej rozumieją to w krajach,
    > gdzie płoty stosuje się tylko tam, gdzie krowy mogą wejść w szkodę.

    Mi się podoba w Szkocji - tam prawo mi mówi że jest płot to mogę go
    przeskoczyć, byle bym go tylko nie uszkodził. A jak właściciel chce
    mnie wygonić ze swojego pola, to mogę wezwać policję żeby mu wlepiła
    mandat, bo mi utrudnia spacerowanie.

    Pozdrawiam,
    Henry