  • Data: 2007-10-01 08:32:42
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Sep 2007, Andrzej Lawa wrote:

    > To akurat jest nielegalne niezależnie od tego, kto jest właścicielem.
    > Więc to żaden argument w tej sprawie.

    > Jak wyżej.

    Swoją drogą, jeśli z *tych* powodów w służby nie interweniują, to właśnie
    mamy do czynienia z bezprawiem.
    Bo nie widzę powodu dla którego ktoś ma wjeżdżać motorem tam gdzie on
    chce, skoro nie wolno - również w lesie państwowym.

    > To dodaj do tabliczki: "UWAGA - poligon! Ryzyko postrzału!"
    >
    > Jak ktoś oberwie - jego problem ;)

    :)

    > A nie potrafisz ogrodzić bez wkurwienia? ;->

    Ale koniecznośc poogradzania wszystkiego JEST bez sensu.
    Niezależnie od tego, czy wszystko dookoła ma być "wspólne" czy
    prywatne, samo domaganie się, aby ogrodzenie było *jedynym*
    wyznacznikiem własności też jest na głowie postawione.

    pzdr, Gotfryd