  • Data: 2007-10-01 09:25:47
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 10:52:11 +0200, Tristan napisał(a):

    > Tak ale był jak pasażer. Leśnik ma mundur i legitymację... Podobnie
    > niech ma właściciel. Skoro nie chce grodzić, niech ma akt własności.

    No to jeszcze raz, art. 28 ustawy o lasach: "Właściciel lasu
    niestanowiącego własności Skarbu Państwa może zakazać wstępu do lasu,
    oznaczając ten las tablicą z odpowiednim napisem".
    Oraz art. 26 ust. 4 tejże: "Lasy objęte stałym lub okresowym zakazem
    wstępu, z wyjątkiem przypadków określonych w ust. 2 pkt 1, oznacza się
    tablicami z napisem "zakaz wstępu" oraz wskazaniem przyczyny i terminu
    obowiązywania zakazu. Obowiązek ustawiania i utrzymywania znaków ciąży na
    nadleśniczym w stosunku do lasów będących w zarządzie Lasów Państwowych
    oraz na właścicielach pozostałych lasów."

    Nigdzie nie ma słowa ani o grodzeniu ani o noszeniu przy sobie aktów
    własności.
    EOT

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd