eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia › Re: jak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia
  • Data: 2006-12-29 11:31:57
    Temat: Re: jak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen <s...@t...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > juz nie gnebcie chlopaka, dali ciala po calosci

    Tu nie codzi o gnębienie, chodzi o pomoc. Przecież oni mogą i powinni
    naprawić to co pochrzanili.

    Pracodawca nie moze rozwiązać stosunku pracy - art 177 kp - ten stosunek
    pracy musi trwac do końca ciąży. Tak więc tak czy inaczej dziewczyna będzie
    trwała w stosunku pracy i dostanie macierzyński, to raz.
    Po druigie - natychmiast do lekarza po zwolnienie
    Po trzecie, niezaleznie od powyzszych - ja bym rozważał cofniecie
    wypowiedzenia - co prawda, co do zasady, musi sie na to zgodzić pracodawca,
    ale jak sie z nim pogada szczerze, to moze się zgodzi, a jak nie , to
    kombinujemy, ze było złożone pod wpływem błędu - sąd pracy to raczej klepnie
    w przypadku ciąży.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide