eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzeniaRe: jak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia
  • Data: 2006-12-29 17:41:47
    Temat: Re: jak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adi <a...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > no ok poszla by do lekarza on by dał zwolnienie wtedy skończyła by
    > sie jej umowa próbna po 3 miesiacach dalej by nie pracowala i co jej
    > z tego zwolnienia urlopu macierzynskiego i tak by nie dostala

    Już Ci wyjaśniłem i ja i inni, ze gdyby poszła do lekarza, zamiast składac
    wypowiedzenie, to ta umowa by się dociągnęła do porodu, być moze żona
    poczułaby się lepiej ( tak zresztą moim zdaniem będzie, bo te mdłosci to na
    początku ciąży są dokuczliwe), mogłaby pracować i podpisac kolejna umowę, a
    potem albo by dostała urlop macierzyński (gdyby miała tę kolejną umowę) albo
    zasiłek ( gdyby miała tylko te roziągniętą do porodu umowę na okres próbny)

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide