eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia › Re: jak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia
  • Data: 2006-12-29 11:18:32
    Temat: Re: jak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:en2s13$di0$1@inews.gazeta.pl...

    > Dalej nie sposób tego zrozumieć
    > Wypoiwedziała umowę? Przecież umowa i tak nie moze ulec rozwiązaniu? Nie
    > da rady pracowac - każdy lekarz da zwolnienie.

    juz nie gnebcie chlopaka, dali ciala po calosci
    moja zona tez jest w ciazy, na szczescie dla niej (skonczyla 5 miesiac)
    przechodzi ja praktycznie bezobjawowo, ale kazdy ginekolog u jakiego byla
    do tej pory od poaczatku ciazy, jest bardzo zdziwiony ze nie chce
    zwolnienia, prawie sami prosza aby je wypisywac, :)
    ech ludzie ludzie