  • Data: 2008-07-30 19:04:58
    Temat: Re: jak długo
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Od kosztów?

    Jakich znów kosztów? Opłatę od apelacji bierze SR [sąd I instancji].
    Generalnie zażalenia przysługują tylko na orzeczenia sądu I instancji.
    Zażalenia na postanowienia wydane przez SO w toku postępowania
    apelacyjnego generalnie nie przysługują, poza pewnymi wyjątkami, ale
    wtedy rozpoznaje je SN. Jakoś nie kojarzę by SO rozpoznawał zażalenie od
    własnych orzeczeń.

    Coś zmienili ostatnio w kpc i coś przeoczyłem ;) ?

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium