  • 1. Data: 2008-07-30 07:21:45
    Temat: jak długo
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Może ktoś się orientuje jak długo sąd okręgowy (wydział pracy) rozpatruje
    zażalenie od decyzji rejonowego?
    Marcin

  • 2. Data: 2008-07-30 07:25:39
    Temat: Re: jak długo
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 09:21:45 +0200, Marcin napisał(a):

    > Może ktoś się orientuje jak długo sąd okręgowy (wydział pracy)
    > rozpatruje zażalenie od decyzji rejonowego?

    Zażalenie na postanowienie czy apelację od wyroku? I w jakim mieście? Bo
    w dużych miastach dłużej (Wrocław, Warszawa, Kraków), w mniejszych --
    krócej (kiedyś błyskiem szło w Zielonej Górze).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-07-30 08:23:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin pisze:
    > Może ktoś się orientuje jak długo sąd okręgowy (wydział pracy)
    > rozpatruje zażalenie od decyzji rejonowego?

    Tyle, ile mu to zajmie.

  • 4. Data: 2008-07-30 10:00:52
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    wiadomości news:61l5m5-8ic.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tyle, ile mu to zajmie
    Filiozof ;P

  • 5. Data: 2008-07-30 10:01:34
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Zażalenie na postanowienie czy apelację od wyroku? I w jakim mieście? Bo
    > w dużych miastach dłużej (Wrocław, Warszawa, Kraków), w mniejszych --
    > krócej (kiedyś błyskiem szło w Zielonej Górze).

    Zażalenie na apelację od wyroku - Lublin

  • 6. Data: 2008-07-30 10:11:13
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 12:01:34 +0200, Marcin napisał(a):

    > Zażalenie na apelację od wyroku - Lublin

    Zażalenie do Sądu Okręgowego na rozstrzygnięcie Sądu Okręgowego wydane w
    toku postępowania apelacyjnego? To raczej dość długo (kiedyś to ćwiczyłem
    w tym właśnie sądzie).

  • 7. Data: 2008-07-30 10:33:40
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    > toku postępowania apelacyjnego? To raczej dość długo (kiedyś to ćwiczyłem
    > w tym właśnie sądzie).
    to dokładnie ile miesiąc, dwa, trzy, pół roku?
    --
    Marcin

  • 8. Data: 2008-07-30 11:39:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 12:33:40 +0200, Marcin napisał(a):

    > to dokładnie ile miesiąc, dwa, trzy, pół roku?

    Dokładnie to tyle, ile będzie konieczne.
    Rozpatrzenie sprawy, o której piszę trwało jakieś 9 miesięcy.

  • 9. Data: 2008-07-30 11:48:04
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    > Dokładnie to tyle, ile będzie konieczne.
    > Rozpatrzenie sprawy, o której piszę trwało jakieś 9 miesięcy.
    Dzięki :(
    Marcin

  • 10. Data: 2008-07-30 16:27:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>