  • Data: 2006-05-05 20:21:17
    Temat: Re: ilosc vicepremierow
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ilu może być wicepremierów? dla mnie vice to zastępca, nagle mamy
    > czterech vice, czy to normalne? nie znam się na polityce.

    512, 1024, ilu trzeba. To w ramach programu oszczedne panstwo.
    Zamiast wsadzac ich do wiezienia ( a utrzymanie wieznia kosztuje )
    robi sie ich wicepremierami.

    Ma to tez walor rehabilitacyjno-resocjalizacyjny. Takiemu
    przestepcy, jak zostanie wicepremierem, wydaje sie, ze
    jest wartosciowym czlonkiem spoleczenstwa,
    choc tak naprawde jest zwyklym czlonkiem.

    --
    pozdrawiam
    Nullification