  • Data: 2011-08-08 13:27:07
    Temat: Re: ile lat można przeciągać uprawomocnienie wyroku?
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No niestety, właśnie rozmawiałem z sekretariatem sądu, żeby mi jakiś druk do
    wypełnienia pani wysłała faksem.
    Miałbym już od godziny na biurku.
    "Nie praktykujemy".
    Mogą wysłać pismem po otrzymaniu prośby też pismem.
    Faks by kosztował ze 24 grosze.
    Pisma będą kosztować społeczeństwo kilkanaście złotych.
    Co więcej, pani sama radziła "proszę złożyć bez tego druku, to sąd wezwie do
    uzupełnienia braku".
    Kabaret.
    Szkoda że czarny.
    PS. Nie mylić z kabaretkami, bo różnica taka jak pomiędzy łajzą meneli, a
    Lisą Minelli.

    -----
    > Sędziowie to chyba najbardziej rozpuszczona warstwa urzędnicza.
    > Gdyby udało się im zabrać wszystkie przywileje i musieliby zapierd... tak
    jak górnicy to pewnie byłoby i szybciej i sprawiedliwiej.