  • Data: 2011-08-08 13:35:45
    Temat: Re: ile lat można przeciągać uprawomocnienie wyroku?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-08 15:27, _ąćęłńóśźż pisze:
    > No niestety, właśnie rozmawiałem z sekretariatem sądu, żeby mi jakiś druk do
    > wypełnienia pani wysłała faksem.
    > Miałbym już od godziny na biurku.

    A miałbyś jeszcze szybciej gdybyś zajrzał tu:
    http://bip.ms.gov.pl/pl/formularze/formularze-pism-p
    rocesowych-w-postepowaniu-cywilnym/

    > "Nie praktykujemy".
    > Mogą wysłać pismem po otrzymaniu prośby też pismem.
    > Faks by kosztował ze 24 grosze.
    > Pisma będą kosztować społeczeństwo kilkanaście złotych.

    I co się dziwisz? Taniej byłoby wysłać faksem czy czymkolwiek, ale skoro
    i tak trzeba wzywać - choć każdy winien znać obowiązujecie prawo a
    termin się liczyć od wezwania to trzeba wysyłać pocztą by potem jakieś
    "biedny miś" nie mówił że sąd go nie wezwał. Trzeba mieć dowód
    doręczenia żeby było wiadomo od kiedy liczyć termin.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU