  • Data: 2005-08-28 18:28:57
    Temat: Re: ile będziekosztowaładwokat ?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich wrote:

    > mariposa doux <m...@g...pl> naskrobał/a w

    > Warte więcej niż 169 800 zł.

    Czyli jednak brutto.

    > Właśnie dlatego programy komputerowe mają osobny pragraf, tylko dla
    > siebie. Zwróć uwagę, że w pragrafie 1 zwykłe, cywilne rzeczy trzeba
    > zabrać (czyli fizycznie je przemeścić), zeby je ukraść, a program
    > komputerowy uzyskuje się. Można ściągnąć z netu, gwizdnąć pudełko ze
    > sklepu, lub skopiować na CD.

    Oho. To nasze prawo nie jest takie glupie, jak sie potocznie przyjelo
    sadzic. Widze, pewien postep. Cieszy mnie to. Do tej pory uwazalem, ze
    na piractwo to wlasciwie nie ma haka. A ja widze, ze jednak jest. A
    ciesze sie, bo taka ochrona to takze ochrona dla mnie - tworcy tego typu
    rzeczy.

    Czy jest tamze takze definicja prawna programu komputerowego? Bo -
    pomijajac exekiz windows - programy komputerowe to szersza dzialka.

    Pozdr

    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5