  • Data: 2005-08-28 23:36:05
    Temat: Re: ile będzie kosztował adwokat ?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe wrote:

    > moim zdaniem nie zawsze sie kalkuluje. Ja radze uzywac adwokata tylko wtedy
    > jesli:
    > choci o kase (my chcemy ja dostac lub ktos od nas ja chce i chodzi o duze
    > kwoty)
    > chodzi o sprawe karna zagrozona wiezieniem, a my jestesmy winni. Wzglednie
    > jestesmy niewinni ale prokyrator wniosl oskarzenie.

    Co do czesci pierwszej, to zgadzam sie - jesli chodzi o kase, i jesli
    ktos nam jest winny troche kasy to warto. Warto i juz. To co sie wyda na
    A. i tak sie zwroci w tym, ze kase odzyskamy. Co do czesci drugiej -
    pewnie tak. Pewnie - bo nie bylem. Ale jakbym byl, to A. na bank.

    Pozdr

    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5