  • Data: 2005-08-28 23:22:14
    Temat: Re: ile będzie kosztował adwokat ?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:43124516.6FCA9186@gazeta.pl...

    > spoko :) pisze o tym, ze raz uzylem adwokata i wg. mnie warto, i juz
    > zawswze bed eich uzywal ;)

    moim zdaniem nie zawsze sie kalkuluje. Ja radze uzywac adwokata tylko wtedy
    jesli:
    choci o kase (my chcemy ja dostac lub ktos od nas ja chce i chodzi o duze
    kwoty)
    chodzi o sprawe karna zagrozona wiezieniem, a my jestesmy winni. Wzglednie
    jestesmy niewinni ale prokyrator wniosl oskarzenie.

    Poczekalbym na ruch prokuratora. Zapewne bedzie chcial sie dogadac,
    zaproponuje zapewne rok w zawiasach i jakas grzywne, sad to przyklepie.
    Napiszesz pismo jaki jestes biedny to ci czesc grzywny umorza reszte
    rozpisza na raty.
    Gorzej, jesli nadepnales komus na odcisk - moze blokowac Twoje poddanie sie
    karze, i wtedy wydasz kupe kasy na adwokata by miec to samo bez niego ale w
    przypadku dogadania sie z prokuratorem. Pojscie do sadu z adwokatem z uzredu
    to samobojstwo. Najczesciej robia wszytko zeby sprawa jak najszybciej
    przeszla. Co prawda i tak Cie nei wsadza, ale pilnowanie sie i zabawy z
    kuratorem przez kilka lat nie naleza do wygodnych spraw.