  • Data: 2010-06-16 10:46:11
    Temat: Re: halasy uliczne
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-16 01:00, T...@s...in.the.world wrote:
    [...]
    > No, bez jaj.
    > Przeciez po 22:00 przedszkole zamkniete.

    Czy aby na pewno?
    http://www.google.com/search?q=przedszkole+całodobow
    W kazdym wiekszym miescie pewnie juz takowe znajdzies

    > Ale czy to oznacza, ze przed 22:00 ja tez moge wystawic glosniki na
    > parapet i wlaczyc na caly regulator?

    O ile jestes przedszkolem i masz w swoim statucie zapewnianie rozrywek
    dzieciom, to tak - byle przed 22:00 :-)

    BTW - w dzien normalni faceci siedza w pracy, a kobiety w kuchni, wiec
    troche wyolbrzymiasz :-)

    Pozdro

    Maseł