  • Data: 2005-04-04 16:37:35
    Temat: Re: gwarancja - zepsuty laptop
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Smerf* [ s...@o...pl ] napisał(a):

    > Jakie mam pole manerwu przy naprawach gwarancyjnych, serwisant zobowiazal
    > sie do naprawy w ciagu 14 dni, czas ten juz minal, czesci niby sa
    zamowione
    > jednak nic wiecej nie wiadomo.
    > Chodzi o laptop Toshiby - czyli teoretycznie firmy ktora powinna sie
    > szanowac.

    poczytaj gwarancje - jest tam na pewno napisane o tym ze jezeli sprawa
    bedzie wymagac dodatkowego czasu to moze sie przedluzyc... (podajrze do 2
    miesiecy)
    swoja droga istnieje ustawa regulujaca zasady sprzedazy i zakupu

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.