eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-24 05:26:15
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Producent w gwarancji na ekrany LCD często podaje maksymalną dopuszczalną
    > liczbe martwych pikseli na powierzchnię ekranu. Dla matryc 17" często
    > liczba ta wynosi ok. 4. Chyba, ze te piksele sa połozone obok siebie to
    > wtedy istnieje możliwość wymiany gwarancyjnej. Ale jak masz jeden martwy
    > piksel to raczej nie masz sans na wymiane gwarancyjną, bo rezim
    > technologiczny to pewnie dopuszcza.

    Tak sie zastanawiam, czy to jest norma obowiazujaca tylko w Polsce, czy tez
    np. w USA albo w Niemczech tak samo "moga byc martwe piksele". Fakt faktem,
    ze z tego powodu jeszcze nie zdecydowalem sie na zakup LCD... czekam na
    tanie LCD z gwarancja co-do-piksela ;-) A co do prawnych kwestii i
    gwarancji... to sie podepne ze swoim pytaniem.

    W Geant na Ursynowie stosuja taka dziwna praktyke. Kupuje jakis sprzet i ide
    do BOK podstemplowac gwarancje i panienka (kazdemu, za kazdym razem - ergo:
    taka ma procedure narzucona) mowi wprost: "Niech pan teraz nie podbija
    gwarancji tylko przyjdzie do nas za jakis tydzien. Sprawdzi pan sobie sprzet
    i jak wszystko bedzie dzialalo to podstemplujemy gwarancje, bo jak ja
    podstemplujemy teraz to nie bedzie pan mogl zwrocic tylko dac do naprawy".
    Jako ze z natury jestem podejrzliwy, to zapytam: czy jest w tym jakis
    haczyk, czy to ulatwienie dla klientow, ktorzy moga zwracac sprzet bez
    podstemplowanej gwarancji np. w ciagu tygodnia od zakupu?

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1