eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-24 10:51:20
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 24.03.2006 castrol <j...@w...blumen.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    >> Jakiej niezgodnosci ? Zrozum ze nie ma zadnej niezgodnosci. Zakupiles
    >> laptopa ktorego matryca moze miec
    >> kilka bad pikseli. Tak zawiazales umowe.
    > Z kim zawiazal taka umowe?? Czy sprzedawca w momencie zakupu mu o tym
    > powiedzial?? Wtedy nie byloby problemu, ale sadzac po tym jak Benny sie
    > wypytuje to wnioskuje ze kupujacy nic o takich subpixelach po prostu nie
    > wiedzial.

    MZ na dwoje babka wróżyła. Nie sądzę aby sąd w każdym przypadku brał
    stronę konsumenta gdy ten nie wiedział, że coś jest typową cechą towaru
    (jak tu). Ciekawe czy w przypadku pikseli jest jakieś konkretne
    orzecznictwo. Nb. jakiś czas temu była chyba na pl.mics.konsumenci dość
    intensywna dyskusja nt. dysków twardych których pojemnośc co poniektórzy
    sprzedawcy podają z przelicznikiem mega czy giga stosująć system
    dziesiętny (1000x) a nie pochodny dwójkowego (1024x).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1