eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polskuRe: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-24 18:39:45
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:4423b899@news.home.net.pl...
    > Czy sprzedawca poinformowal cie przy zakupie o mozliwosci wystepowania
    > tych subpixeli, i ze iles ich tam jest norma i nie podlegaja one
    > gwarancji czy niezgodnosci towaru z umowa??
    Skad nic takiego nie mowil! Dlatego chce dochodzic swoich praw...

    > Czy wiedziales o tym w momencie zakupu??
    Nie wiedzialem. Sprzedawca nic nie wspomnial o mozliwosci wystepowania bad
    pixeli i normie, ktora o bad pixelach mowi tak a nie inaczej

    > Jesli na moje postawione pytanie odpowiedz brzmi "nie wiedzialem" to
    > owszem, nieznajomosc prawa szkodzi ale w tym wypadku sprzedawcy, i
    > prawo jest jak najbardziej po Twojej stronie.
    To mi sie podoba. Tylko zebym ja to dobrze rozegral, bo nie mam
    doswiadczenia. Ale zamierzam z Ustawami w rece udac sie do sprzedawacy i z
    pisemna reklamacja korzystajac z Niezgodnosci towaru. Niech sie ew. jesli
    nie przyjmie ustosunkuje na pismie.
    A czy to prawda, ze jesli mi nie przyjmie bo powie porpsotu "NIE" (a
    przeciez nie kaze mu) to powinienem wyslac pisemna reklamacje + laptopa na
    jego adres (oczywiscie z potwierdzeniem odbioru) i wtedy to juz nie bedzie
    mial wyjscia?

    --
    pozdrawiam
    BENY
    //odpowiadajac WYWAL_TO z adresu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1