eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polskuRe: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-24 12:28:19
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 24.03.2006 castrol <j...@w...blumen.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:8ivcf3-
    >> MZ na dwoje babka wróżyła. Nie sądzę aby sąd w każdym przypadku brał
    >> stronę konsumenta gdy ten nie wiedział, że coś jest typową cechą towaru
    >> (jak tu).
    > Ale skad kupujacy ma o tym wiedziec?? To na sprzedawcy spoczywa obowiazek
    > poinformowania kupujacego o takich rzeczach - bez wyjatku

    Problem w tym, że niekoniecznie taki piksel zostanie uznany przez sąd jako
    wada istotna a jeśli uznałby to wtedy per analogia ktoś może żądać
    odstąpienia od umowy bo ma obudowę wykonaną z abs'u a nie z polistyrenu
    (słabszy mechanicznie) i sprzedawca go o tym nie poinformował a w środku
    ma płytkę drukowaną z laminatu niezbrojonego a nie zbrojonego jakimś
    włóknem który wiadomo jest dużo trwalszy. Itp itd. Dla wielu osób taki
    piksel, szczególnie martwy, to wada nieistotna, tak jak nieco podlejszy
    materiał obudowy czy coś tam jeszcze równie mało istotnego.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1