eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-24 06:21:35
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Tak sie zastanawiam, czy to jest norma obowiazujaca tylko w Polsce, czy
    > tez np. w USA albo w Niemczech tak samo "moga byc martwe piksele". Fakt
    > faktem, ze z tego powodu jeszcze nie zdecydowalem sie na zakup LCD...
    > czekam na tanie LCD z gwarancja co-do-piksela ;-) A co do prawnych kwestii
    > i gwarancji... to sie podepne ze swoim pytaniem.

    To jest norma producenta z tymi pikselami. Gdyby wypuszczał tylko matryce w
    100% sprawne to by zbankrutował. Gdy kupowałem swój monitor to rozważałem
    praktycznie dwie firmy: Nec i Philips. Okazało się, że w przypadku Philipsa
    częściej są matryce bez wad. Ja mam chyba jeden martwy piksel przy matrycy
    17" i tak naprawdę to go nie widzę, wyszło tylko przy testach monitora.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1