  • Data: 2006-03-24 09:15:11
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beny" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie frajera, a poprostu chcialbym wykorzystac to ze sklep nie zachowal sie
    > do konca fair np nie wydal Gwarancji.

    Czy sprzedawca poinformowal cie przy zakupie o mozliwosci wystepowania tych
    subpixeli, i ze iles ich tam jest norma i nie podlegaja one gwarancji czy
    niezgodnosci towaru z umowa??

    Czy wiedziales o tym w momencie zakupu??

    > Ja wiem, ze mozesz powiedziec
    > "nieznajomosc prawa szkodzi".

    Jesli na moje postawione pytanie odpowiedz brzmi "nie wiedzialem" to owszem,
    nieznajomosc prawa szkodzi ale w tym wypadku sprzedawcy, i prawo jest jak
    najbardziej po Twojej stronie.

    Ciebie guzik interesuja jakies linki do stron internetowych gdzie masz
    napisane ze to norma - sprzedawca w momencie sprzedazy towaru mial obowiazek
    Ci o tym powiedziec - jesli tego nie zrobil to ukryl przed toba dosc istotna
    "wade" sprzetu i w tym wypadku to on bedzie odpowiadac z tytulu niezgodnosci
    towatru z umowa.

    Jacek